Merhaba arkadaşlar ben en son 1 ay önce ultrasona girdiğimde doktorum bebeğin 1 hafta önden gittiğini ve haftasını söyledi verdiği ultrasonda da doğum için 6 Nisan yazıyordu onun dediği tarihe 2 gün kaldı fakat bende sancı felan hiçbir şey yok hatta daha karnım bile yukarıda. Aranızda böyle bişey yaşayan var mı varsa yazarsa çok sevinirim