bdenerigokce Kızlarrrr en son 13 şubatta adet oldum, doktorlar net söylemiyor. Uygulamaya göre 7. Haftamdayım sizce öyle mi?
bdenerigokce Fulyatrn uygulama acaba şubat 28 çekiyor diye yanlış hesaplıyor olabilir mi diye düşündüm 🥰 teşekkürler