Aynısını başkası da sormuştu. Direk cevabımı kopyala yapıştır yapayım:) 36. Haftam başlıyor. Benim de detaylıda farkedildi. Sadece karın çevresinde gerilik var 7-10gün kadar. 28. Haftadan sonra oldu. Onun dışında organlarda kan akışında çok şükür sıkıntı yok. 32ye kadar tedbir amaçlı Coraspin kullandım. 32den sonra Oksapar iğneyle devam ettim. 34te perinataloğa gittim önemli damarların kan akışında sıkıntı yok dedi. Siz de ben de yavrularımızın sağlıkla doğduğunu büyüdüğünü görürüz inşaallah 🤲🏻🤲🏻🤲🏻