Mihrihfsa Kizlar ben kilo aldim karnim da buyudu haliyle ne bileyim kendimi boyle cirkin hissediyorm kil tuy islerini bilirsiniz almak cok zor kuaforede ozel bolgeler icin gidemem onunda bi korkusu var bende eskiden esime hep hazirlanirdim aksamlari hic ole paspal karsilamazdim onu ama artik sanki halim yok koy verdim gbi kendimi esiminde daha beni begenmedigini dusunuyorum aslinda o ole davranmiyor ama ben bu psikolojiden kurtulamiyorum bir turlu sizde kendinizi boyle hissediyor musunuz ne yapsam bilmiyorm hani bn mi haksizim acaba yoksa eslerin daha boyle sevgi dolu hissettirmesi lazim degil mi sizcede sac boyatamiyoruz zaten hani kiyafetlerimde olmuyo artik sanki hic bisey yakismiyo gbi hissediyorum
33NAZ Mihrihfsa bende kendimi bırakmamaya çalışıyorum sürekli kuaföre gidiyorum kaş bıyık,fön .. alışveriş yapıyorum yeni olucak gecelik,normal kıyafetler alıyorum ojemi sürdüyorum,parfümler alıyorum hergün duşumu alıyorum 👍🏻
Sedaaaa Mihrihfsa sali günü dogum yapicam agridan sızıdan kendimi iyice bırakmış durumdayım ellerim ayaklarım yüzüm hep şiş hatta bir burnum var anlatamam o kadar büyüdü toplam da 20 kilo aldım ama bunlar icin benim yapabileceğim birsey yok bende istemiyorum böyle olmayı ama cidden çok zorlanıyorum hem kendime hem eve bakmaya zaten geçici bir durum eşimde idare edecek artık yapacak birsey yok
deletedmom734 Mihrihfsa sizi seven bir erkeğin gözünde her zaman güzelsinizdir ille aman aman bakıma gerek yoktur bu demek değildirki kendinizi salın... bende tüy kıl işlerinde dikkat etmeye çalışıyorum dişlerimi fırçalıyorum günlük duşumu alıyorum sık sık iç çamaşır ve günlük ped değiştiriyorum ama daha fazlası için ne enerjim var ne de görüntü müsait😁 hayatınızda sayılı kez hamile olacaksınız bence tadını çıkarın şimdi karnım büyüdü 35.haftadayım ama anne olacağım... bu doğanın kanunu elbet değişeceğiz her daim 90 60 90 olamayz....eşinizde bunun farkında... sayılı gün çabul geçer... eski enerjiniz geri geldiğinde kendinize gerekn özeni gösterirsiniz ihtiyacımız olan zaman... ve bize hediye gelecek şey için çektiklerimiz az bile 😊😊😊💕😊💕😊💕😊💕😊💕😊💕
As06 Yapa ak birsey yok tatlım bende 15 17 kilo civarı aldım 100 kıloyum suan kıcım basım aldı basını gitti amaaaaan napayım dogurunca diyet yaparım diyorum beni böyle begenmıyorsa da begenmesın sonucta onun cocugunu tasıyorum
Albatros3501 Mihrihfsa hiiiç bırakma kendini sakın bak ipin ucu kaçtı mı tutamazsın. Ben hergün sabah duş alıyorum saçlarımı yapıyorum evde bile makyajla geziyorum çoğu zaman. Kuaförüme gidiyorum. Yüzüme maskemi yapıyorum. Eşim süslü diyo. İnan hamilelikten önce bunları yapmaya eriniyordum. Ama şuan kendimi şımartmaya ihtiyacm var dedim ve kendimle ilgilendikçe enerji geliyo mutlu oluyorum😆
Mihrihfsa Albatros3501 valla cok dogru diyon aslinda kiz asil bu zamanda simartmak lazim kendimizi demi bende boyle dusuncem artij hic bu tarz aklima gelmedi bnde onceden susluydum simdi hic deglim artik ama olcam cok dogru diyon
Selintosh Bende de var kendimi çok çirkin hissediyorum hep ağlıyorum, ztn kilolu hamile kaldım bide üstüne 6 kilo aldım ama o kdr ağır bir hamilelik geçiriyorum ki aynaya bile bakmaya takatim yok evim çok pis temizlik yapamıyorum.Kendimi beceriksiz ve yetersiz hissetmeye başladım. Ama bu durum geçici diye kendimi telkin etmeye çalışıyorum eski resimlerime hiç bakmıyorum mesela çünkü bakarsam ağlama krizi geliyor 😔
songul123 bennnnnn özellikle saç diplerim geldi boyatamiyorum😔 çalışıyorum ve kendimi göremiyorum gidip eve direk yatıyorum eşimle hiç ilgilenemiyorum sanırım illk gunlerim diye bu kadar uyku ve dağınık moddsyim
meldan songul123 watsonn da dogal boya var hemde uygun ben dayanamadim aldim boyadim vallah korkunc gorunuyordum
Selcann Mihrihfsa Bende de var o psikoloji canım ama bazen bir geliyor oje sürüyorum saçımı yapıyorum güzel giyinmeye çalışıyorum çünkü gobisimizden dolayı çokta olmuyor malum eşime de söylüyorum hatta dışarı çıkarken çok çirkinim hiç bisey yakışmıyor diye sağolsun destek oluyor yoksa bu psikolojiden çıkılmaz yani dikkat etmek gerekiyor 😊
mucizem_0809 Mihrihfsa ya benim yüzüm çok çirkinleşti lekeler filan çıkmaya başladı bazen kendimi tanıyamıyorum 😞
AZehraa Ben de kendimi çok bakimsiz hissediyorum her gün duş alıyorum bedenim temiz lakin yüzüm sivilce doldu ve daha hamileliğimin başları sürekli uykum geliyor makyaj yapamıyorum doktorum yapma dedi eyeliner ile idare ediyorum parfüm kullanma dedi doktor dalinin bebek kolonyasıni kullanıyorum. Şişlik var göbeğim de dört aylık gibi duruyor. Aynaya bakınca sana noldu diyesim geliyor sürekli