Daisy0000 Merve_cc Hamileliğin en başında Regenesis max vermişti, dogumdan sonra da rutin kullanmaya devam edeceğim,içinde birçok vitamin mineral,folik asit,balık yağı vs var..
Eemoom Merve_cc doğumdan sonra da devam. İlk 6 ay içeceksin dedi doktorum kan hapını falan. Emzirme döneminde de ekstra vitamin kullanıyorum
hulya1406 Daisy0000 evet banada doktorum bu vitamini verdi sadece bunu kullanıyorum 3aydır 3.kutu bitmek üzere.
Sulezeynep Merve_cc yada iştah acıyor mu sanki acıyor iştah yaaa normalde sanki çok kapalı olan istahimi emzirirken bunları kullanmaya devam edersem nasıl dizginlerim ama bi yandanda depoda olan vitaminler gidiyor olan bize oluyor kullanmak.lazim emzirirkende