Benim 6. Kutu son 3 tane kaldı onlar bana bakıyor ben onlara, hic alışamadım, iğne içerisindeki sıvı yüzünden yakıyor ve aynı yere kesinlikle yapmamak lazım. İğne yapılan yerin iyileşmesi bir kaç günü buluyormuş zaten belirli alana yapılıyor iyilesemeden yapmak zorunda olduğum yerler oldu daha beter sızladı