Haba7 Reglm 1. Günü değerim 14 3. Günüm 43 5.günüm yani bugün 234 çıktı doktorla daha görüşemedim daha önce böyle bi durum yaşayan varmı
Minik1Civciv Haba7 Regl derken kanamanız olduğu halde beta değeri mi yükseliyo çok mu kanama var yoksa leke mi
xbebegimx Haba7 eger sadece pembe ya da kahvemsi lekeyse yerlesme kanamasi olabilir . Yine de bi doktora gidin blki kimyasal flan da olabilir
Fuhen Haba7 canm annem her hamileliğinde 9 ay regli olmuş bazı kadınlarda olabiliyor regl olduğu için mesela beni 4 aylık öğrenmiş 😂😂 mide bulantısı olunca anlamış
Haba7 Minik1Civciv aynı regl gibi çok oldu bugün 5. Günüm lekelenme tarzı var şuan da ama ilk 4 gün yoğundu
Haba7 Ben başka bi doktora 14 çıktığında değerim eğer 2 katı çıkmaya devam ederse takip etmek gerekir bazen üstüne görme oluyo regl kanaması olunca bu düşk yapıldığı anlamına gelmez demişti
Bramasole Yani bilgili birisi değilim kesinlikle doktorun söyleyeceği şey doğrudur ama ben son reglimden 3 gün önce hamile kalmışım son muayenede doktor hafta ve günü net söyleyince farkettik. Kesin öyledir diyemem fakat ihtimali olabilir sanırım 😊