Nazalex Merhaba hanımlar 10 haftalık gebeyim. Doktorum ikili test için gün verdi ama hiç bir önleyiciliği olmadığınıda ekledi. Yaptırıp kafa karışıklığı yaşamak istemiyorum. Çünkü çoğu sağlıklı bebeğe down denilmeside çok olmuş.
Ilosunuz1 Nazalex bence yaptırın yani ben yaptiricam bişey olmuş olsa en azından erkenden öğrenirim Allah göstermesin ama içiniz de rahat olur hem bişeyi yoksada benim doktorum direk yapalım dedi bence önemli birşey
Sm135 Nazalex evet benim geçen hafta çıktı down sendrom riski var dedi yani olmayadabilir tabi diyorlar kesin bir sonuç olması için fetal DNA veya amniyosentez öneriyorlar. Benim doktorum amniyosentez önerdi
Shura Nazalex hiccc gerek olmayan bir test. Bosyere kafa karisikligi. Avrupada yapmiyolar bunlari. Riskiniz varsa yas genetik esle alakali baya bi para verip baktiriyorsunuz. Ben iki cocugumdada yaptirmadim. Sonucta bi faydasi yok ee ne olcak yaptiripta?? Bide doktorunuzda ne guzel demis normalde demez doktorlar hayret ettim.. detayli olsa tamam yaptirin edin derimde ikilide ne bileyim..
Sedefibrahim Ilosunuz1 işinize karışmak istemem kusura bakmayın ama eğer ne çıkarsa çıksın çocuğunuzu aldırmıycaksanız bence yaptırmayın çünkü çoğu çocuğa sıkıntı denilip çok sağlıklı doğan çocuklar gördüm hamilelik döneminde o stresi yaşamanızı istemem yine siz bilirsiniz ama ben yaptırmıycam ne gelirse allahtan kabulümdür boşuna kendimi de bebeğimide strese sokmam
Nazalex Sm135 bi öyle bi böyle diyip gebeleri strese sokuyorlar. Ayrıca risk grubunda bile değilken. O yüzden kafam karışık. Süreç beni çok yıpratacak gibi hissediyorum.
VussVuss Down sendromu, turner sendronu, patau vb… Bircok genetik hastalik var. Sonuc her ne olursa cocugu aldirmam diyorsaniz yaptirmayin. Ama aksi durumda ikili test uclu test bunlar yeterli degil. Bu yuzden fetal dna testi yaptirmaniz gerekir
Ada022 Nazalex Genelde doktorlar test yaptırın falan diyorlar ama sizin doktorunuz beni şaşırttı 😌 açıkcası ben ikili tarama testide de yaptırdım dörtlü tarama testide yaptırdım varsa da yoksa da önceden bilmek istedim tabi kesin değil sonuç size kalmış bişey 🤔
Nazalex Ada022 evet doktorum çok yönlendirici birisi. Ben yaptırmasam olmaz mı her şekilde zaten bizi seçmiş dedim o da tamam o zaman yapmayalım dedi
Deyzi_2000 İkili test bende yaptırdım geçen hafta perşembe yaptırdım bekliyorum sonuçları henüz çıkmadı geç çıkıyor biraz inşallah güzel bir sonuç alırım
Sedefibrahim Nazalex bence yaptırma hiç gerek yok boşuna hem kendini hem bebeğini strese sokma ben yaptırmıycam
Sm135 Nazalex Maalesef öyle oluyor 14. Haftadayız daha şimdiden yıprandım 16. Haftada amniyosentez Yaptıracağım onu bekliyorum. Sizde içinizi ferah tutun birşey çıkamayak inşallah
Ilosunuz1 Sedefibrahim Yaptiririm sonucu normal cikmassa tekrardan başka hastanedede yaptırırım ya doğduktan snra lohusa piskolojisiyle hamilelik hormonu çok farklı o zaman ogrenmiyim daha iyi bence en azından bişeyi varsa öğrenirim. Yaşım çok genç eşimin ailesinde özel çocuk yok benim ailemdede özel çocuk yok. Sanmıyorum bişey çıkacağını olursa çıkarsa da o benim bebeğim basimin tacıdır yani 🙏🏻❤️