2kuzu1anne Merhabalar 4+4 haftalık gebeyim bebek kandan beslendiği için oruç tutuyorum ama bunun bebeğe Bir zararı olurmu bilmiyorum. Doktora gorunmedigim için soramadım sizler tutuyormusunuz acaba tutmamda bir sakınca var mı
Mlsayca_07 2kuzu1anne bence ilk haftalarda sıkıntı olmaz ben 35 haftalık olduğum için tutamıyorum maalesef ama keşke tutabilsem
Seher112 2kuzu1anne bizde şuan 6+4 üz bende başından beri turuyoeum bir sorun olmadı bugün kontrole gittim herşey yolunda dedi orucu sordum tutabiliyorsanız tutun dedi dr
Denizkaramuk 2kuzu1anne ben ilk aylar kusmaktan resmen aç gezdim doktor bebeğin etkilenmez o şuan sende olan vitaminleri alıyor demişti bence sorun olmaz tutmanız ama iftarda sahurda güzel besinler yiyin sizin bağışıklığınız düşmesin bende serum taktırıyordum vitaminli