20+2 yim . 19 haftaya girince hissettim ilk gebeligim. Solucan kıvıldıyo gibi oldu. İlk olduğunda biraz korkmustum ne oluyo diye🤭
Şükür 1 haftadirdq düzenli hissediyorum özellikle sırt üstü yattığımda yada dinlemeye uzandığımda daha net hissediliyor ❤️