Kızlar 10 Aydır bebek istiyoruz olmadı. 3 ay önce sadece bir kere kimyasal geçirdim. Artık detaylı kontrole gitmek istiyorum. Süreç nasıl ilerliyor? Reglken mi gitmeliyim? Ya da normal gidip önce bi konuşmalı mıyım doktorla? Sürece başlamak çok canımı sıkıyor