Mel-89 Merhabalar.. şu sıra beni üzen ve yoran bi sorunum var.. 27+4 haftadayım doktorum bebeğimin sağ beyin tarafının sol tarafına göre sıvı birikimi gördü.. Bugün de ventrikolumegaliden bahsetti Aynı durumda olanlar var mı acaba ?