BurcuAras Arkadaşlar ilk bebişim 32+4 şimdi 2.nciye gebeyim sizce 2ncidede aynı problemler olur mu ? Erken mi alır doktorlar normal gitse bile herşey , var mı yaşayan merak ettim
Senay1 BurcuAras bende 32 de doğdu ilk oğlum bunda 25 haftadan beri kasılalarım agrılarım var erken doğum ilaçları fitil iğne hepsini verdiler cok ayakta duramıyorum
zge13 BurcuAras ilk bebeğiniz küvezde ne kadar kaldı ya da kaldı mı bir de kilosunu sorabilir miyim 😊
BurcuAras Senay1 hadi yaa benimde daha 13 haftalık olucak kaç kez hastaneye gittim ağrıdan sebep o yüzden korkularım başladı 🥴
BurcuAras zge13 tabii, 28 gün kaldı 1780 kg doğdu fakat 1300lere kasar düşüş yaşadık sonrası toparladı 🥰
zge13 BurcuAras Allah yüzünüze gülmüş çok şükür ama her hamilelik farklı oluyor stres yapıp kötüyü çağırmak lazım en başta önemli nokta o bir de doktora tamamen güvenmek önemli inşallah hiçbir problem yaşamadan sağlıkla kucağınıza alırsınız ❤️