Aysegulkocaman 7 haftalık hamileyim çok fazla mide yanmam var dayanamıyorum artık ne yapmam lazım doktor geçer diyor ama çok acı veriyor
Sinemsa Aysegulkocaman rennie mide ilacı alabilirsin herhangi bir zararı yok doktorun bunu biliyor olması lazım. Mide hastası olarak kullanıyorum
Nesedmrer Aysegulkocaman soda içmelisiniz süt içmelisiniz ve yoğurt ekmek yemelisiniz bu gibi durumlarda yani ben öyle yapıyordum
isil96 Aysegulkocaman gaviscon şurup içebilirsin rennie tablet de iyi geliyo tabi doktor kontrolünde kullanmalısın rahatladığını hissedeceksin
Haticehilal Aysegulkocaman ben süt içerek rahatlıyorum eger içebiliyorsaniz tavsiye ederim bide ben salatalik ve elma ile de rahatlıyorum