caglauckaya Bogazımda yutkunurken bir şey varmış hissi var ve ağrıyor bazen öksürünce daha çok ağrıyor doktor gargara yazdı bugün ama geçmiyor ağrım napmam lazım bademciklerim olmayınca faranjitim arttı galiba
minikmucizemmmmmm caglauckaya aynı durumdayım birkaç gündür geçmeyen boğaz ağrısı var ama sadece boğazım ağrıyo kuruyo yutkunurken canım acıyo. Doktorada gitmedim evde sirkeli suyla gargara yapayım diyorum. Benimde bademciklerim yok🫠
caglauckaya minikmucizemmmmmm aynen öyle maalesef ki tuzlu su ile yaptım geçmedi doktor da gargara verdi orayı uyusturuyor yarım saat sonra tekrar başlıyor çok ağrı olursa parol içebilirsin dedi gitsem de faydası olmadı 😔