Mavisim099 bsrguneri03 kac haftaliksiniz. Ben 20 deyim kasiklarimda şişkinlik var bebek orda hala bende merak ediyorum karnım sisecekmi die 🤭💜
echeveria bsrguneri03 23. Haftadayım bazen göbek deliği çevresinde taraket ediyor. Acaba ters mi döndü diyorum. Umarım yumruk atıyordur.
Betul564 Bende 21+3 deyim karnım çıktı ama bebeğin hareketlerini baya kasıkda hissediyorum özellikledr soluma uzandığım zaman sizdedr öylemi
Mavisim099 Betul564 ben bi sağ bi sol bi vajina bölgesinde hissediyorum sanki karınca yürüyor gibi bide pit pit ediyor galiba hickirikmis tam olarak hareketini anlayamiyorum suanda😇
Mavisim099 bsrguneri03 siz baya varsiniz çıkar yakında da o zaman galiba bende pek anlamam gerçi 😅benim göbegim çıkmış halde 🤣😂
Betul564 bsrguneri03 evet öyle diyorlar bu haftalarda genelde hep alt tarafda atıyormuş diye inşallah zamanla çıkar yani o orda attıkça ben dakka başı afedersiniz tuvalete gitmem gerekiyor
Betul564 Mavisim099 evet bendede vajinadaki özellikle böyle arka arkaya pıt pıt atıyor böyle tutasım geliyor ama okadar belirgin ve tuhaf bir his oluyor arada saolsun yukarlardada dolaşıyorki içten bir dalgalanma hissediyorum 😄