Emelllbagsen merhaba bende dün cildiyeye kaşınma şikayeti ile gittim uyux olduğumu öğrendim, henüz 16 haftalk olduğum için hap veremedi wilkinson diye bi kükürtlü krem verdi onu uygulamaya başladım, 3 gün akşamları uygulayığ bir hafta ara verip 3 gün tekrar uygulayacağım. Evi ayağa kaldırdım dünden beri tüm çamaşorlar nevresimler yastklar yorganlar poşetledim hepsini yıkaya yıkaya bekleteceğim ütüleyeceğim en som inşallah en kısa süree atlatırız. Siz kaç haftalıksınız ?