Tugce3561 _brcu88_ bende diş değil ama diş eti ağrısı var aşırı derecede yemek yerken işkence çekiyorum resmen buna da bi önerisi olan varsa çok sevinirim vallaaa
Emineoztrk Ben şuan 26 haftalık hamileyim başından beri diş ağrısı çekiyorum ve cidden bir çözümü yok 😥 naparsan yap geçmiyor
Esra1501 Şu an diş ağrısından ölüyorum diyebilirim arabadayız eczaneye gidiyoruz karanfil yağı alıp pamukla basacağım 🤷🏼♀️
Esra1501 Esra1501 gebelere verilen sprey verdiler jel şeklinde karanfili de aldım yaradı yaramaz mı onlar sayesinde uyudum gece
Hazalibis 20lik diş ağrısı çektim ağzımın içini apse yaptığı için doktorum antibiyotik kullanmamda bir sakınca olmadığını söyledi ve kullandım da çok şükür geçti
Aselzerya Valla günlerdir ağlıyordum ağrısından bugün gittim çektiler daha 2 tane var çekilecek doğuma kadar bekleyemedm şuan 24 haftaligim
_brcu88_ Aynen sirke su tuz karışımı yaptım bende agridikca kalkıp gargara şeklinde yapıyorum hafifliyor geçiyor en azından gece uyumadan yapınca rahatça uyuyabiliyorum
acakir Dis agrisi cekiyordum, doktoruma sordum git bir an once hallet dedi. Disim kirilmis maalesef. Doktorum onay verdi antibiyotik kullaniyorum persembe gunu cekilecek.