Arslannesi Rabbim hayırlı zamanda sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah devamı gelir sağlıklı sıhhatli olsun ben bir kere kürtaj oldum Bir kere de normal hamilelik geçirdim kızım 2,5 yaşında ben hep geç döllenme yaşıyorum Bir hafta gecikmede çok çok silik görüyorum o yüzden 10 günden önce yapmak istemiyorum