Merhaba arkadaşlar. 20+2 günlük hamileyim. Etimesgut devlet hastanesine gidiyorum kontrollerime yakın diye doğum olmadığı için ilerleyen zamanlarda başka hastane bakıyorum. Doğum yapıp memnun kaldığınız hastaneleri yazarmisiniz. Daha önceki gebeligim 6 haftalık bilkent sehir hastanesinde düşük yapmıştım. Acili olun normal muayene doktorlari olsun okadar ters ve ilgisizdiki birtane iyiye denk gelmedim🥺🥺 korkuyorum o hastaneden. Özel fiyatları da sadece doğuma 8 bucuk 9 10 diyorlar. Önerilerinizi bekliyorum❤️⚘️