Onur Karabulut iletişim konusunda çok iyi ben 39 yaşındayım normalde riskli bir dönem ama doğru yönlendirmeleri iç rahatlatması gereksiz endişe vermemesi sebebi ile çok güveniyorum ama sanırım çok normal doğum taraftarı değil onur beyin hastası olup normal doğum yapan var mı