Kumsal10 ben daha 22+3 banada bu hafta söylediler kalbine detaylıda. İnsanın içine sıkıntı giriyor Şehir hastanesine gittim oda perinatoloji doktoruna yönlendirdi bekliyorum ramdeveu sırası. İnşallah bir sorun çıkmaz sende inşallah sağlıkla alırsın kucağına canım.
Burdan bir tanıdığım edremit devlete gidiyordu gece sancısı tutmuş sezeryan olması gerektiği için şehir hastanesine sevk etmişler. İstersen bir konuş indirim yaparlar belki meryem yada ben düşünüyorum körfeze peşin versek indirim imkanı oluyor mu acaba ? senin son zamanların inşallah sağlıkla kucağına alırsın.
İnsan kara kara düşünüyor nerde doğuracam ben diye büyük stres gerçekten