Herkese merhaba, aralık ayındaki gebeliğimde betanın olması gereken oranda artmamasından ötürü endişelenip hemen doktora gitmiştim randevudan önce.Ve tahmin ettiğim gibi kese gelişimini durdurmuştu.Kürtaj oldum vs.
Bu konuda endişeliyim..
Şu an 5+5’teyim
29 Mart — 2820
31 Mart — 5538
3 Nisan —13522
Değerleri yorumlayabilir misiniz? 7 Nisan’da ilk doktor kontrolüm olacak ✨