DiplomaliEvHanimi Afetzede mısınız neden ücretsiz olsun ki. Özel hastanelerdr çalışanlar maaş alıyor hastalar ödeme yapmazsa işletme nasıl dönecek, indirim beklentisi olsa neyse de. Giden kişilerin de evi işi yuvası yıkılmamış muhtaç değiller. Neden ücretsiz olsun, beleş mezar arıyoruz artık çok ilginç