Tugbaaydogan33 dünden beri hiç hissetmediyseniz çikolata yiyin, su ya da süt için. Solunuza uzanın. Konuşun onunla karnınızı okşayın. Hala 1-2 saat hissetmezseniz bence acile gidin kalp atışlarını dinleyin. Aslında o haftalarda normal ama ben pimpirikli annelerdenim 😄 yani 5-6 saat sonra hemen bi panik geliyordu bana