Aytmina Merhaba kızlar, 2. Gebeligimde 34+5 teyim. Hastanede gelenler için bebek çikalatası yaptırmak istiyorum. İnternetten yaptıran var mı aranızda varsa hamgi siteden yaptırdınız
Nurrr35 Aytmina merhabalar ben instagramda çikolata deposunda yaptırdım metal kutu 100 adet madlen çikolata 195 tl kargo ücreti 40 tl çikolatası lezzetli baskısı kaliteli ben memnun kaldım fikriniz olsun
aliandalina Bende dün bunu sipariş verdim 100 adet baskılı çikolata 420 TL +20 TL kargo inşallah güzeldir
aliandalina Sundus valla o kadar çok korkarak verdim ki dolandırıcılık hat safada en azından sizin almanız bile rahatlattı beni 🤗🤲