Benim yaklaşık 6 yıldır böbreğimde taşlarım var. Bazılarını ara ara düşürdüm. Bazıları hala duruyor. Hamile olduğumu öğrendiğimden beri belim çok şiddetli ağrıyor. Sanıyorum ki böbreklerimin ağrısı belime vuruyor. Ürolojiye gittim. Taşların böbrekte olduğunu kanalda olmadığını söyledi. Kum da düşürmüyormuşum. Ama hala böbreklerim çok ağrıyor. Şu an 7+1 deyim. Yaklaşık 4 haftalıkken öğrenmiştim. O gün bugündür çok sıkıntı yaşıyorum. Var mı aynı sıkıntıları yaşayan?