Busel melek79 benim daha var ama normal bekliyoruz o yüzden nedense o güne gelcekmis gibi hep içimdeki his😂
Cansen Ebru1995 valla son 1 ayım kaldı iyice şişdim hiç kıyafet alasım yok yakıştıramıyorum zaten panda gibiyim 😀
Merveerman Busel evet ya son günler çok zormuş geçmek bilmiyor ben de artık gelsin istiyorum ama biraz daha var bakalım
Senayl34 Ebru1995 ilk gün bı kaynanama giderim diğer günler evde yatarım annemler başka şehirde kimse de yok gidicek😂😂