Burada pozitif hikayeleri okuyup motive olan biri olarak hikayemi yazmak istedim. Öncelikle doğumu kolaylaştırmak için yaptıklarımı anlatayım; Gebeliğimin başından beri normal doğum yapmak istiyordum 15. haftada hamile pilatesine başladım, 38 haftaya kadar devam ettim. 37 de hurma ananas yemeye başladım, ahududu yaprağı çayı içiyordum. Minik kuşum 39+3 de gelmeye karar verdi. 13 Mart sabahı 6 da karnımda regl sancısı gibi bir ağrı ile uyandım doğum sancısı olduğunu düşünmedim uyumaya devam ettim yalancı sancı olduğunu düşündüm. 6.30 da tekrar sancıya benzer belimden giren bir ağrı ile uyandım bir tuhaflık olduğunu fark ettim 😅 sancı olduğundan emin olmak için dakika tutmaya başladım 10 dakikada bir yokluyordu ama dayanamayacak gibi değildi. Saat 9 gibi hastaneye gittik doktor alttan muayene etti 3-4 cm açılmam olduğunu söyledi yatış verelim dedi eve gitmek istedim sancıları evde çekmek istiyordum eve geldim sancılar devam ediyordu pilates topu ile egzersizler yapıyordum bu sırada süre tutuyordum 3 e kadar evde sancılar 5 dk düşene kadar bekledim 3.30 da hastaneye gittim açılmam 5 cm olmuştu. Odaya aldılar, saat 6.30 a kadar sancı çektim açılmam 8 cm olmuştu doğum odasına aldılar 5 ıkınma da güzel oğlum kollarımdaydı o an yaşadığım ağrı sancı hiçbir şey gözüme gelmiyordu, oğlum beni aşk sarhoşu yapmıştı 😅 kucağıma verdikleri an teni tenime değindiğinde yaşadığım gurur mutluluk hepsi birbirine girmişti ben senin annenim dedim o da ağlıyordu bende 💕 Küçük bir kesi atılmıştı sadece 4 dikişle atlattım doğuma kadar doğum sürecini düşünüp kendimi korkutmadım korkmayın o an o kadar güzel bir andı ki hayatımda daha güzel bir şey tecrübe etmedim. ❤️💕