Edaannuur ayyy tatlım ne cektim o bel agrısı varya gevmiş olsun canım. Ben 13 haftalıkken başlamıştı şuan 15 haftalığım 10 gun cektim ama hareket dahi edemiyordum. İş yapma tatlım hep uzan dinlen gececek inşallah . Oluyormuş böyle . En kısa zamanda gecer inşallah 😘