Aynı şeyi iki defa bende yaşadım doktorum ağrı kesici akıp evde takip etmemi söylemişti. Çok aşırı bir kanama ve ağrı olmadığı sürece bence hastaneye gitmenize gerek yok. Şimdi gene hamileyim kalbi hiç atmadı evde düşük olması için bekliyorum eğer düşmezse kendiliğinden kürtaj olacağım malesef