Sedagnlgl geçen hafta gittiğimde bebeğin şuan ki gelişimi ile alakalı konuşuyorum bu boyutta bile çatır çatır doğum olur diyemem zorlanırsın dikişin olur ama ben suni sancı ile başlatırım demişti sabah kontrolüm var bebek büyüdü ise iş daha da zorlaşacak ama yatıralım suni sancı ile debryelim diyecek tahminimce ama sonu sezeryan hikayesi ile bitecek gibi bir his var😊 o yüzden de suni sncı alıp bebeği deo gereksiz lasılmaların içinde bırskmak istemiyorum hem netice de kimyasal ilaç suni sancı da hem bebeğin anne karnındaki 1dk bile çok kıymetli madem gelmek isteniuor kuzum 40+0 doldursun istiyorum gelişimi için