Deryayldzz Kızlar adetim 13 gün geçikti bugün normal kaset test yaptım baş dönmem ve çok fazla akıntım var göğüs hassasiyetim var ama sonuçtan pek birşey anlayamadım bakar mısınız
gokcesgoktas Deryayldzz Bi erken gebelik testi alın bi normal alın tekrardan deneyin bir de sabah aç karnına yaparsanız daha net sonuç çıkıyor
Deryayldzz <img src=“https://mutluresim.com/images/2023/04/03/jLdE2.jpg” alt=“jLdE2.jpg” border=“0”> <img src=“https://mutluresim.com/images/2023/04/03/jL01g.jpg” alt=“jL01g.jpg” border=“0”>
Deryayldzz gokcesgoktas 2 gün önce aldım şansıma yine bozuk çıktı bugün yine aldım Buda galiba bozuk bilmiyorum ki
gokcesgoktas Deryayldzz idrarı çok damlatıyorsun o zaman canım arkasında yazan damla kadar damlat yeter o
Aydan09 Deryayldzz bende ilk yaptigmda 1 cikmisdi doktorla konsdm 15gun beklemelisnnen az dedi 1hafta sonra aldim bende testi negativ cikti test bozukmus bide aldim 2cift cikti doktora gittm 5 haftalikdi😁
Rozii Kan testi yaptırmalısın en doğru sonuç canım inşallah gebelik vardır 13 gün geçtiyse kan da çıkar düşük bir beta oranı olsa bile