Amazonda 160 ml tekli 97 TL, 160 ml 2li 143 TL. Fiyatlar iyi.
Birde n11 de 60 TL kupon var orda da lansinoh hoşgeldin bebek seti var (1 tane 160 ml, 1 tane 240 ml bir tane de hızlı akış emziği var içinde) buda 310 TL falan kuponla 250 olacak.
Nasıl yapsam sizce set mi almak mantıklı yoksa tekli 160 lik biberonu mu almak daha mantıklı olur