Gamze_caliskan Kızlar grip oldum çok kötü de öksürüyorum 16 haftalık hamileyim ne yapmalıyım. Bide bu öksürük şurubu kullanan var mı? Kreval forte kullanabilir miyim?
Orucu12 Gamze_caliskan dr bir göÜkün isterseniz benimde zatüre baslangıcıydı antibiotik verdi kurutmak için öksürük çok zorluyordu şırup vs vermedi antibiotikle yavas yavas düzeliyor gecmiş olsun
Koalammm Gamze_caliskan bende grip oldum hemde ikinci defa nasıl oldum onuda bilmiyorum evdeyim sürekli ilaç içmek istemedgm için evde taze nane limon ve bal yapıp günde bir fincan içiyorum boğazım acıyordu geçirdi iyi geliyor
Gamze_caliskan Çok sağolun geçmiş olsun bende içiyorum ama fayda yok ikinci kez oldum sağlık ocağına gittim ilaç verdi inşallah bir an önce iyileşiriz