Kızçelerim iyi akşamlar, ben 3 uygulamadan gebelik takibi yapıyorum tarihi yazıyorum birisi 3. Aylık gösteriyor birisi 2 aylık bitti diyor hangisine inanacağımı şaşırdım insanlar sorunca ne diyeceğimi bilemiyorum yani bi yardımcı olur musunuz? Bilgisi olan 🙋🏼♀️🌸