Prenses016 Arkadaşlar 12. Haftada doktor cinsiyeti tahmin etti yüzde 60 erkek dedi ayrıca bacaklar kapalı da dedi. Sizce yanılma olabilir mi yaşayan oldu mu böyle bir tecrübe
Aydan09 Prenses016 12de bakti kiza benzio dedi 14de dediki yuzde 60 erkek en son gittim artk orgenim sakladi gostermedi bekliom hala bakalm ne zaman gostercek😁
Leydi9 Prenses016 canım bende de öyle dedi 12 de geçen hafta ama herkes kız diyor 16 ya da 17 de kesinleşir bu hafta bir daha var ama Şuan kesin olmaz tabi
cicek52 Prenses016 benim kızıma 12. Hafta da ,%90 erkek dedi. Ultra teknolojik cihazla sonra kızım oldu. Kesin sonuç için bacak arasının net göründüğü pozisyonlar lazım. Sizde net görmüş olursunuz şüpheniz kalmaz
Prenses016 Aydan09 bende merakla bekliyorum 1 ay geçmek bilmez 😂🙈 Rabbim sağlık versin en önemlisi 🩷 herkesin de gönlündekini nasip etsin
Prenses016 Gulsen0606 cicek52 ihtimali de yüksek söylemiş 😅 biz çok ısrarcı olduğumuz için tahminde bulundu. İnşallah bizimki de sizin gibi olur nazlı kız gelir 🩷😍🤲🏻 Rabbim sağlıkla kavuşmayı nasip etsin
Mine9166 Prenses016 11 de %90 erkek dedi 13 te çıkıntı yok dedi ama net konuşmadı. Bugün tekrar gidicem bakalim ne diycek.
Sabiha-1268 Merhabalar Zeynep Kamil devlet hastanesine gidip asistan doktor cinsiyete benziyor diyip değişen oldumu acaba ?
262223-- Prenses016 banada 12. Haftada erkeğe benziyor dedi 13 haftada erkek bil dedi 15+4 oldum bakalım 2.3 hafta sonra ne diyecek 😂 erkek çabuk gösteriyor galiba kızlar nazlı