Cuma beta hcg degerim 107 ide bugün 350 çıktı artisi az mi kaç olmalıydı acaba
askk_55 3 güne göre artışı iyi bence pazar gününe 200 olmuş olsa pazartesi ye 350 gayet iyi
askk_55 gayet güzel artmış canım bence