Kbrashin Kizlar ablam erken gebelik testi yapmış üç gün var regl olmasına sizce var mıdır yarın kan testi verecek ama yinede sormami istedi 1 senedir ugrasiyolar https://mutluresim.com/image/jLiJm
Alis-sss Kbrashin bende bu testle öğrendim gebeliğimi benimki daha çok silikti kan versin net sonuç alır
emineakcan01 Regline daha varsa çıkmaz bence en az iki gün beklesin gecikmenin üstüne ben çünkü gebe olmama rağmen regl sancısı çektim