TeacherrMom Bugün kontrole gittim bebeğimin dönmesini bekliyordum Allah’a şükür dönmüş. Ama iki haftada çok kilo almış doktor biraz yemeyi azalt dedi 🤣ben zaten o kadar iştahsızm ki başından beri çok az yiyorum 36 dayız şuan 3200 gr doğuma kadar 4000 olursa normal doguramam mi acaba normal doğumun kiloyla bağlantısı varmı ? Birde sezaryenliym yani korktum yine korkacak bişey çıktı başıma 🤦
MMelissaaa- TeacherrMom çatı muayenesi yaptı mı belki ondan öyle demiştir. Bana da 37. Haftamda 3200 dedi kilon ekmeği çikolatayı kes dedi. 3600 ü geçerse normal doğım zor olurmuş yırtılmam çok olurmuş. Çatım o kadar kiloya müsait değil. Bende kaç gündür açım resmen bakalım cuma gideceğiz işe yarıyorsa devam yaramıyorsa salacam kendimi sezaryene 🤣
ipekmom_ TeacherrMom banada 35te demişti az ye artık diye 😂 benim sezaryen olucak zaten bide ultrason kilosuyla doğunca aynı olmuyor biraz daha Düşük çıkıyor diyorlar, bulantılarım çok var ama yemeye devam etmeye çalışıyorum 😂 35te 2900dü 37olduk Cuma kontrolümüz var bakalım kaç olmuş bizim kızz
Binnur-cam TeacherrMom amannn bu doktorlarda çok biliyo 😅😅😅 benim kızda biraz tombuk 36 haftada üç küsürdü kilosu öööh maşallah ne yediniz böyle dedi zukkumm dicektim diyemedim 😅😅😅 Normal doğumda en fazla üç buçuk istiyorum fazlası seni zorlar dedi o hafta dikkat ettim çok almamıştı şimdi çarşamba gene kontrol var bakalım ne dicek benim kız doktorla aramızı açacak korkuyorum 😅
turkuaz_ TeacherrMom tabi normal doğumun kiloyla alakası var ama senin vucut yapınlada alakası var . Mesela sen belki 4 kiloyu anca doğurursun başkasi 5 kilo bile doğurur o yüzden doktor sana ne dediyse onu yapman lazım
TeacherrMom MMelissaaa- yapmadı çatı muayenesi. Nasıl yapılıyor onu da bilmiyorum nasıl yapılıyor ? Ama ben zaten az yiyorum kız çikolata vs yemem bile ama aç kalalım bakalım biraz 🙄
Dolphin16 MMelissaaa- bebek sağlıklı oluşunda kilolu olsun bir yeme diyorlar anlamıyorum . Bende normal doğum yaptım yurt dışında 4800 doğmuştu oğlum .
TeacherrMom ipekmom_ umudum o yönde inşallah yüksek ölçmüştür çünkü korkuyorum zaten bide iri bebek diye doğuramazsam iyice fena olurum
MMelissaaa- TeacherrMom vajinal muayene yapıyor canım darlığa bakıyor benim kemik kısmı yukarıdaymış o zorlar dedi. İnan bana bende hep yediğime dikkat ederdim yine de aldı yarıyor demek ki bebişe ben ne yapabilirim ki 🤭
ipekmom_ TeacherrMom genelde 4kilo üstüne normal önermiyorlar, senin birde sezaryenin var sanırım doğru anladıysam, ondan dolayı belki sıkıntı olabilir senin için, benim ilk doğum ve sezeryan diye pek takmadım ama dikkat et istersen senn
TeacherrMom Dolphin16 masallah sübhanallah 4800 normal mi doğdu? Ol der ve olur gerçekten duyunca böyle şeyleri şaşırıyorum. Benim bitane sezaryenim var 2 sene önce belki ondan dolayı demiştir doktorum bilemiyorum ama bende korkuyorum iri bebekten. Zorlandiniz mi peki çok fazla 4800 bebek çıkarırken
Dolphin16 TeacherrMom canım amerikadayım ben burda bebek ve anne sağlıklı olduğu sürece normal doğum yaptırıyorlar . Epidural almıştım doktorum çok iyiydi bebek kilolu olmasına rağmen 4 dikişim falan vardı eriyen dikişti . Çok kolay doğumdu 👍
TeacherrMom Binnur-cam yaaa 🤣 yok benm doktorum iyiligime dedi ya biliyorum çünkü doguramam diye de korkuyorum ya hani. Nasıl dikkat ettin sebze mi yedin peki canim
TeacherrMom MMelissaaa- ya o vajinal muayeneden o kadar korkuyorum ki acı oluyor mu peki ben çok kasilirim eminim
Dolphin16 Bebekler son haftalarda daha güzel kilo alırlar bende doğumda çok kilo aldım her posta yazıyorum 33 kilo almışım 65 ile hamile kalıp 98 ile doğuma girmiştim . Bebek ve anne sağlıklı olsun gerisi önemli değil . Kiloyuda dert etmeyin . Doğumunuz nasıl gelişiyorsa öle olsun . Allahım hepinize hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah 🤲
Matmazel23 4.050 Doğum yaptım bende evet zor oldu dikişlerim fazla oldu hatta annemi yanıma çağırdım ağlayarak dedim ki annneeğğ senin hiç mi aklın yok 5 çocuk doğurdun diye 😅 Bana dedi ki kadınlar bu acıyı unutup ikinci üçüncüyü hemen düşünürler seni de görürüm diye 😅 Kızım daha 2 yaşına gelmeden bebek özledik şimdi 4 yaşında Rabbim yine nasip etti şimdi doğurmak üzereyim. Gerçekten zorda olsa annelik mevlam veriyor kolaylığını 🥰🤗
Dolphin16 Matmazel23 aynen öle canım . Öyle yada böyle bi şekilde doğuyorlar . Herkesin doğum hikayesi farklı oluyor . Ama biz kadınlar o kadar güçlüyüz ki anne olmak gerçekten çok güzel bi duygu . Allahım isteyen herkese nasip etsin inşallah 🤲 Bebek bekleyenleri sağlıklı hayırlı doğumlar nasip etsin 🤲 sağlıkla bebecikleri kucaklarına almayı nasip etsin inşallah 🤲 Benim oğlum 6 yaşında bende ikinciyi düşünüyorum şimdi . Allahım hakkımızda hayırlısını nasip etsin inşallah 🤲
Binnur-cam TeacherrMom benimkide beni düşündüğünden söyledi sağolsun iri bebeklerde doğum esnasında yırtılma çok oluyor seni zorlamak istemiyorum dedi.. Abur cubur kestim akşamları makarna pilav ekmek yemedim birde geç saatte yiyodum saçma sapan onu bıraktım öyle extra kendimi kasmadım ..