Kuzeymiraa Ezgimelek aslında ovaakçadayım ama çoğu kişi bilmiyor ovaakçayı bende terminal diyorum demirtaşlılar bilir ovaakçayı 😀
Merve1616 Mrvya Çalıştığım için bebeğimi anneme bırakıp işe devam edeceğim.Bunu düşünerek Yunuseli ye taşındım yakın olması açısından😊
Ezgimelek hulyadymzz 10+2 bende ilk hamilelik mi dorukta kime gidiyorsun orda bikere bi doktora gittim pek sevemedim o yüzden aritmiye kendi doktoruma geri döndüm