Gulcangzl16 Sanırım hala şoktayım 4 tane test yaptım 10 dakika içinde hepsi hayalet çizgi bir sevinçle kan vermeye gittim 1.20 hala ben şoktayım testlerin 4 üde bozuk mu yoksa laboratuvar yanlış ölçtüğü oluyor mu
Tripkolikkkiz Gulcangzl16 evet gerçekten de pozitif gibi duruyor. 1 hafta daha bekleyin adet olmazsanız tekrar kan verin. Belki yükselme aşamasındadır. Hayırlısı olsun 🙏
Aysel_krdg Gulcangzl16 testin böyleyse 2 gün sonra kan testini tekrarla canım Allah gönlündekini versin
Gulcangzl16 minikmucizeemaak evet canımdaysa 1 saat önce ama kan yarım saatte çıktı ve aynı sonuç. Acaba diyorum testler mi bozuk laboratuvar yanlış ölçmez heralde
minikmucizeemaak Gulcangzl16 Labaratuvar karışıklığı olurdu ama 3 kere de aynı sonuç olmaz bence canım, biraz bekle istersen bir kaç gün ondan sonra bidaha denersin
busradmrtas Beta hcg hormonu önce kanda sonra idrarda çıkmaya başlar inşallah kan değeriniz de yükselir testlere göre pozitif ama
Glsm16h Hamilesiniz sakin ilac kullanip adet sokturmeye calismayin bende bu sekilde ayni testle hamile kaldim ve betam 1.20 doktor bile yok dedi ama gebeligim ilerledi gec dollenme sizinkide