Furkanvedadininannesi Adetim 3 gün var kaset test aldım mide bulantısı iştahsızlık çarpıntı göz kararması var size test yapsam çıkar mı varsa eğer
Bryldz7 Furkanvedadininannesi yumurtlamaniza bağlı benimde adetim 3 gün var bugün yaptım negatif çıktı yumurtlamadan 11 gün falan gecti
adatuna Furkanvedadininannesi mide bulantısı hemen olmaz gebelikte,betahcg değerinin baya yükselmesi gerekiyor. erken gebelik testi yapabilirsiniz kesin cevap için.
Furkanvedadininannesi Bryldz7 benimde 8 gün geçti üstünden yumurtlama döneminin ve tek çizgi ama bu gun çok midem bulaniyodu kafamı kaldıramadım halsizlikten
Bryldz7 Furkanvedadininannesi 12 14 gün gecmesi lazim dollenmeyle alakalı belki geç dollenme oldu benim bugun negatif çıktı 12 gün olmasına rağmen Kahverengi lekelenmem oldu regl 6 nisan en iyisi regl gününü beklemek ama siz 12 günü garantileyin
minikmucizeemaak Furkanvedadininannesi yumurtlamanın 9. Gününde falan test verdim kan 1.20 negatif ti 2 gün sonra 11. Gün 12.58 oldu
Furkanvedadininannesi HMH tek çizgi hala belirtiler devam ediyor ama adetimi 12 gün geçmesini bekliyorum 😊
minikmucizeemaak adatuna Kaç olmadı gerekiyor mesela benim mesela 3 4 gündür kalkınca bulantım var ve istifra ediyorum
adatuna minikmucizeemaak teste çıkmıyorsa -gebelik varsa- daha değer 50yi bile geçmemiş demektir. Doktorum 50-100 itibariyle başlayacağını söylemişti bana Kaç haftalık sizin
adatuna minikmucizeemaak 6.haftaya kadar sabahları ara ara geliyodu benim de. Sonrası çok kötü oldu benim☹️umarım çok fazla bulantı yaşamazsınız.