muziceanne_ maşallah diyelim hayırlı olsunn ☺️sağlıkla gelsin bebişiniz inşallah. Ben transferden sonra ciddi dikkat ettim sonrasında pozitif olunca biraz saldım ama çok abartmamak gerekiyor. 5. 6. 7. Haftaları maceralı geçirdim artık çok yavaş hareket ediyorum, az yürüyorum, evde azami işleri yapıyorum gerekmedikçe yapmıyorum diyebilirim. Şimdi 8+4′üm . 12. Haftaya kadar ilaçlar iğneler devam bakalım tüp bebek doktorumuzla vedalaştık ☺️11.haftada yeni doktorumla muayeneler başlayacağız. Sizin nasıl geçiyor? Kaç haftalıksınız?