Papatya688 oldu hatta her ay bi peçetelik bi leke yaşadım diyebilirim ama iyiyiz çok şükür olabiliyo ya kontrole gidiyorum doktorumu arıyorum hemen fotoğrafını atıp risk varmı geleyim mi diye. Eğer kırmızılık vs görüyosa hemen çağırıyo yada koyu bi leke. Normalde akıntım hep sarı koyu sarı şeklinde geliyo geliyo zaten normalmiş o. yorulduğunu anladığın an oturucaksın işte ben çok gezerim duramam yerimde asla. Haftasonları 20 bin adım atıyodum doktorum kızdı kafayı mı yedin 20 bin adım normalde bile insanı yorar içinde çocuk var bidaha yapamazsın 10 bin bile çok dikkat et hep ayaklarının altına yastık al uzan otur dedi