Citlembikannesi Ahsenkhrmn bizde malesef kilo alamama problemi var. 1750 gr da kaldik :( bu hafta kasik ve bel agrilarimda artma oldu. Sizde durum nedir
61lazkizi61 Ahsenkhrmn biz cumartesi kontrole gidecez bu ara bel agrisi ve sik sık sancılar geliyor 3-4 dk sürüp geçiyor sert tekmeler bazen can acıtıyor bazen kasilip tas gibi oluyor karnım bakalım ne zamana gelecek küçük hanim😂
Ahsenkhrmn Citlembikannesi uyku problemim yok şuan sadce sert hareketler var içimde mide yanması sırt ağrısı bakalım perşembe günü kontrol var
Citlembikannesi Ahsenkhrmn walla cozemedim. Muz sut kuruyemis et hepsini duzenli de tuketiyorum hatta 1 bucuk 2 saatte bir birseyler yiyorum. Minyon da degiliz ama bebege minyon dedi doktorumuz
Ahsenkhrmn Egtzcn az kaldı bu ağrıları evladımızı kucağımıza alınca geçecek 🙈🌸planlı sezeryan düşünüyorum bende bakalım ne diyicek çok heyecanlı bi bekleyiş
123bebegim Ahsenkhrmn bende planlı sezeryan düşünüyorum kaç haftalıksın ben 30+5 bide kilosu ne kadar
Ahsenkhrmn Citlembikannesi son haftalar daha fazla kilo alırmış bebekler belki almıştır kendinize stres yapmayın🌸
tazeanne_20 Ahsenkhrmn 34+5 ve doğum pozisyonunu alan bir hanımefendi ☺️ ayakları kaburgamda,göbek deliğimde.. artan bel ağrısı 😔 geçsin zaman bi an evvel kızıma kavuşayım diye bekliyorum
Fulyacoban Ahsenkhrmn gece uyku problemi ve ara ara bel ağrısı var bizde de gün içinde baya hareketli devam ediyor yaşam 🥰