Efekuzey merhaba bende. Cok korkuyordum 29 aralik gecesi dogum yaptim sabaha karsi ve titreyerek girdim doguma o esnada bile istemsiz titremem vardi ama allah kolayligini veriyor ve bitince hicbisey olmamis gibi hissdiyorsunuz gercekten muazzam bi duygu ben sancimi gece 1 de baslayip 4 e kadar evde cektim sonra nisanim geldi ve doktoru aradim gel dedi gittim 6 cm acilma vardi sonra bir iki saat sonra dogum basladi ve dogdu allah herkese kolay bi avazda dogumlar nasil etsin benim kadae korkan yoktur diyodum ama korktugum gibi olmadi