D67 been. Sağ kalçam özellikle çok acıyor
D67 36. Haftadayim bu vakte kadar hep oldu
Beeeennnnnn:((( 20 haftadayım sağ kasık agrım oluyor ara ara batma sızı şeklınde oluyor
Kfiliz sürekli devam etmiyor değilmi
Nurdan11_ kasık ya iki kasıkta ağrıyor benim niye bilmem
D67 bebek kendine yer açıyor normal ☺️
D67 canım magnezyum aldım baya rahatladı doktoruna danış kullan bakalım
Kfiliz kullanıyorum magnezyum