Samire__ 18 haftalık hamileyim.2li tarama testi sonucu iyi çıktı.Amma ultrasonda arsa göründü.Bu teşhisle doğum yapanlar,bebeğinizin sağlığı nasıl?
Bsragrkan Samire__ canım benim beneğime de dendi kan testi yaptık. Tek başına arsa sorun değil dedi doktor başka tanı yoksa hiç korkma kan testi ver için rahat etsin istersen
Samire__ Pemberuya Down sendromu olan bebeklerde ARSA’yı daha sık oluyomus.Eğer kalpte bir anomali yoksa Arsa teşhisinin çok bir önemi kalmaz.Ama yine de benim gibi teşhis konulan annelerden bilgi almak istedim
mutluannevebebek Benim bebegimede arsa.teshisi konuldu 1ay var dogumumuza bekliyoruz insallh sağlıcakla gelicek
Oznuroznuro mutluannevebebek merhaba arsa teşhisi var demişsiniz doğum yaptınız mı bebeğiniz iyidir inşallah
mutluannevebebek Bsragrkan banada dediler doktorla kimi sıvı alalım dedi kimi kan testi dedi hiç birini yaptırmadım bekliyorum az kaldı doğuma insallh sağlıkla gelir