Kızlar bisey sorucam ya 31 haftalık hamileyim
Gynoferon kan ilacını normalde sabahları aç karnına alıyordum az önce boşluguma geldi içtim sonrasında pişman oldum yani hem sabah hem akşam içmiş oldum normalde vitamin ilacımı
içmem gerekiyordu kan ilacını içtiğim için onuda içemiyorum bisey olurmu ya beni Bi aydınlatın lütfen kontrolümede 1 hafta var soramıyorum devlet takipliyim bu arada